Åter på jobbet och vardagen

Ja, så var man då tillbaka i vardagslunken efter alla arrangemang man varit på under hösten. Nu är det slut för denna säsong, möjligtvis man går med någon hund på KM den 21 okt. Annars får man börja planera hur det blir med tävlandet till nästa säsong. Roy har förhoppningsvis blivit fri sin skada till sommaren så han kommer jag att köra för fullt  till nästa säsong. Jag hoppas också att det går i lås med den Norska hunden som jag försöker köpa, då har jag två stycken unghundar att köra i IK2, plus att Slip får följa med också. Det känns lite roligare att fara och tävla om man har 2-3 hundar att köra per dag. I helgen är det SM i Åseda, för långt att fara för att enbart titta, hoppas det går bra för våra Norrländska ekipage.

Jag på jobbet med en av våra avelstikar. (Jasmin heter hon, fin tjej). 
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0