En lång resa.

Nu är det bara arbete som gäller, både hemma och på jobbet är det mycket som ska göras. Men ska försöka ta mig tid att fara till Norge inom kort för att se på hunden TIM som jag ska köpa. Nuvarande ägaren bor inte granne till mig om man säger så. Han bor så långt upp i Norge som man kan komma, Harsta heter platsen. Om jag kör bil genom Sverige och vidare in i Norge så blir det 130 mil enkel väg, inte roligt. Men jag kommer nog att köra till Norge (Trondheim) och flyga därifrån. Tim är efter Tord Mårtenssons  Pepsi, (se bild). Det är väl vad som gäller på hundfronten just nu, annars försöker man väl motionera hundarna så gott det går så att dom inte blir i så dålig form inför nästa säsong.
Klicka på bilden för stamtavla.
image28
Tim
image7

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag har också en Pepsi avkomma, Odd, han är en mycket trevlig o social hund, vallar får o nöt, jag är mycket nöjd med honom. Lycka till med Tim.

2007-10-29 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0