Säsongen har börjat..

Har haft mycket att göra på sista tiden så att skriva på bloggen har jag inte hunnit med på ett tag. Det är mycket på jobbet och hemma på gården som ska skötas och så ska man få tid över till att träna sina hundar också, tiden räcker inte till. Har inga bra får hemma för tillfället, dom har lamm så det går inte så bra att drilla hundarna på dom. Hur som helst så har tävlingarna börjat för min del, vi har haft två tävlingshelger här i min klubb. Det har varit hemma hos Nina Melin som Angervallarna har arrangerat en cup (Angercuppen). Jag har tävlat med Roy och Slip och det har gått ganska hyffsat med tanke på träningen som jag inte hunnit med. Roy har gått bäst, men Slip har bitvis glimtat till och gjort det ganska bra. Ska försöka att träna ordentligt till tävlingarna som går här uppe i Norr v30-31. Jag tror att man får ihop 9 starter på en vecka här uppe om man kör Norrlandsveckan fullt ut, så då gäller det att man har en bra tränad hund. Nej, nu har jag inte tid att skriva mer måste packa och leverera en massa pipor som folk har beställt, jag ligger mycket efter med leveranserna för tillfället. Ska i fortsättningen försöka skriva mer regelbundet.

Karin Mattssons Lynn.
Karin Mattssons Lynn vann dubbelt i Angercupen 6-7 juni.


Kommentarer
Postat av: Silva & Q-bus

Ja, det va på tiden...hehe

Vi har anmält till SM!!!!!!!!!!! Men vi står på reservplats nr 4 men anmäla måste man ju....kan ju gå vägen.

Nåja, planen är ju att vara på topp om ett par år så...

Vovven mår kanon & ÄR kanon...

Pussa på mamma Slip från oss!



2008-06-08 @ 18:40:07
URL: http://www.123minsida.se/luddbollar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0