Svårt beslut

Har summerat sista tidens tävlande och bortavarande och kommit fram till beslutet att hoppa över årets Sverige Cup i Malmö. Största orsaken är att tiden inte räcker till till allt man vill göra och det man måste göra. Har lite projekt här hemma som jag måste slutföra innan semestern är slut. Lite synd tycker jag det är att man inte kommer iväg, men det är inte lätt att få ihop allt när man bor här uppe i Norr. Kommer i stället att gå in för SM i Okt och förbereda mina hundar så gott det går inför denna tävling. Jag skall dock fara en snabbis nu i helgen till Norge (Olav Tiller) och hälsa på där samt deltaga i en tävling som går där nu i helgen. Jag vill ogärna missa min årliga visit i dessa trakter, trivs väldigt bra i Norge.

Roy i delningsringen under Botniaveckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0